slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😃😃😃😃

Publicerad 2014-10-22 21:31:45 i Allmänt,

Gud e så lycklig o glad,tänk vad bra allt e men ändå inte. .. 

Min familj gör mig så lycklig och att vi ska flytta till hus snart som blir vårat som vi håller på gör ordning som vi vill helt underbart.. 
Jag e så stolt över dessa fina 4 killar jag har..

Sen e jag väl inte så lycklig över mig själv varför vet jag inte har inget att känna så för men nu e de snart dags att boka tid för mina ☺☺ men får ju ändå vänta ett tag, ska även boka tid för tatueringar också..😀😀😀

Men jag kommer lägga mkt pengar på huset så blir de uppskjutet e de inte så konstigt..
Men livet e inte över..men nu har jag varit sjuk o inte kunnat träna alls denna vecka o ingen spinning heller som var så efterlängtad.. trodde inte man kunde gå upp i vikt när man var sjuk men tydligen, bara o börja om..

Nu har dom rivit i huset o börjat på allvar o hela skorstenen har dom rivit,snart i helgen kan vi börja invändigt där just skadan e skedd... 
Jippi så himla underbart..

Men nu ska jag fortsätta kolla fotbol. Tyvärr åker mitt lag på stryk😥 

En sak till imorgon kommer min lilla älskling hem😘😘😘

Älskar min familj puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela