slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😃Boxen

Publicerad 2014-10-14 22:11:15 i Träning,

Den satt perfekt.. så skönt,svetten rann o slutkörd var man,  härligt härligt.. sträckningen känns nu men inte förut medans jag träna.. men känner säkert rejält imorgon, imorgon väntas de intervall träning samt spinning men får absolut se hur mitt lår känns.. 

Ja som ni vet så e jag eller jag älskar ju träningskor o kläder o visst beställde jag nya skor ,jacka,byxor o topp .. Jag bara älskar detta.. imorgon får ni se skorna o min nya vinter jacka som jag tvekar om hmm. . 

Ses imorgon kära ni nu ska jag mysa med min älskling.. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela