slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Taggad

Publicerad 2014-11-26 21:00:12 i Träning,

Känns så himla bra , gick på challenge igår o träningsvärken kryper på kroppen"underbart" vilken härlig känsla längesen jag kände den... 
Fortsatte med spinningen idag o de kändes men fy så härligt pass 2,5 mil cykla vi o de e väl härligt.. Nicklas e ju en fantastisk instruktör precis som alla andra, anna e otrolig på challenge o jag kan bara berömma dom super mkt.. 

Jag e väldigt dyster i detta mörker men e evigt tacksam att ta mig till gymmet o massa annat , barnen ger mig styrka o oavsett om de e mkt trots nu så vet jag att de e så de e... Älskar mina barn till max <3

Nu blir de sängen o tackar för mig idag.. 

jag ska bli bättre på lägga ut bilder.. 
men här e en på mina älskade killar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela