slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

solsken

Publicerad 2014-11-25 21:14:47 i Träning,

Vilken fantastisk dag... 

gårdagen blev ingen träning då jag fick rekomenderat att avstå pga lång tids sjukdom.. 
Men idag var de dags..

challenge så efterlängtad men jätte tungt.  Det känns som inflammationen e påväg igen.. :-( men sen har jag även järnbrist o de tar mkt på mig..Jag älskar hösten/vintern men bruster finns här då också..

Spinningen avboka jag då vi gick till badhuset istället o busa :-)
Box vart inställt.  Lång PW med min fina vän carro.

Mitt schema håller sig men lite ändring.. 
Nu ska jag jobba resten av veckan så de blir även ändring o de var ju de jag skrev ändring kan ske men ska köra tiden jag ej jobbar.  Men alltid ha ett schema att gå efter..

men vi ses imorgon då jag e helt slut..

ska skriva lite mrr imorgon.. 

puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela