slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

schema

Publicerad 2014-11-22 20:12:22 i Träning,

Nu har jag gjort ett schema för v 48 visst jag ska försöka hålla allt som de går men när jag jobbar blir de svårt eftersom jag inte jobbar jämt o blir inringd eller så ibland men jag jobbar ju minat 20 timmar i veckan så kan jag inte göra allt så får man ta sånt efter jobbet... 

Men som styrketräningen kommer jag kämpa med hemma så mkt de går o kommer köra blandat med saker... 
maskiner på gymmet har gjort mig lite teött men kommer variera lite.. 
Jag kommer starta med min PT efter jul har vi bestämt så jag kör mitt egna så mkt de går men ungefär kommer de se ut just såhär :-)

kommer köra jätte lugnt nu i början.. men nu e de fan som gäller..  inget fusk med varken träning eller mat.. 

har lite till nyår att tappa o få ordning på...:-)

söndag e alltid vilodag...

nu laddar vi...kommer försöka lägga uop bilder varje dag vad jag gör av de mesta ;-)

hejar på er där ute.. (vill säga att ändringar kan ske pga olika saker men absolut ibte av lathet..)

nu kör vi ;-) välkommen med tips??
barnen kommer kunna vara med en del av de jag gör :-)

nu säger jag gonatt o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela