slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Rastlös...

Publicerad 2014-11-18 14:36:26 i Träning,

Hej gladingar.. 
Natten till måmdag var inget vidare dagen var tung o jobbet fick jag avstå.. äter dåligt enligt min käre sambo äter jag inget men han har mkt fel..klart jag äter då jag tränar..:-)

Idag har jag kört 
Ben , Armar och rumpa..
har appar som hjälprr mig..
imorgon ska jag lägga upp ett nytt schema för mig fram till nyår..
ska visa er i morgon..

jag får fortfarande inte köra raka magmuskler o jag bara längtar...

runkepeern har varit lite slarvigt men har jag tur så e milen klarad snart inom 2 veckor ..skulle varit klar 15 nov men jpbb o sjuk så har jag ej fixat de..

men sen har jag ju beställt nya träningskläder och fick hem men vissa saker var inget bra så ska skicka tillbaka och beställa nytt... 

jag skulle varit på challenge, spinning och bpx idag men tvär nej säger kroppen..

jag hoppas jag e redo för spinningen imorgon.. 
nu e de dags att ta tag i min vardag igen men bara om kroppen tillåter...

vi ses imorgon o hörs då..

var rädd om dig o ta de lugnt när kroppen säger de.. 
min stora förebild...olga rönnberg..
vilken fantastisk kvinna, kropp o hennes personlighet...jag älskar henne bara :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela