slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nytt :-)

Publicerad 2014-11-22 11:48:08 i Träning,

Jahopp som ni vet älskar jag träningskläder o tröttnar rätt fort...
Men nu har jag satt stopp för mig själv detta var de sista nu e de skor bara som ska bli nytt men de väntar jag med ... 

men jag e nöjd över mina nya saker ;-) köpte även en sport bikini skönt att ha i badhus o under sommaren när man spelar lite beachvolley o fotboll :-)men fick skicka tillbaka då stl var för stor.. 

Jag tycker de e aå tråkigt att simma har ju sagt varje vecka nu i snart 1 års tid att gå o simma men har aödrig kommit dit o de väl för tråkigt att komma igång.. 

nån som behöver teäningskläder säg till kanske har nått som e intressant.. 

kram o fin dag jag e fortfarande sjuk så jag ligger o vilar mig ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela