slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

morgonpasset

Publicerad 2014-11-29 07:42:15 i Träning,

Morgon hiit e klart... sen fortsätter jag med lunch hiit o kvälls hiit.. det kommee bilder på de sen , jag skriver hiit på alla för de e så sjukt hiit.  ;-)

Jag kommer köra de här varje dag vissa övning varje morgon mkt rumpa nu ska den bli fast ;-)

Jag ska ju göra mina tuttar men gör de när jag e helt klar med min kropp o samt att huset måste göras klart o pengar lägger vi där så ser  vi hir mkt jag behöver spara klart :-)

Ses sen alla puss

nu blire bära grejer som ska till tippen.  

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela