slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Lördag :-)

Publicerad 2014-11-08 12:37:16 i Träning,

Vilken härlig dag men tråkigt väder.. 
jag fick med hela familjen på morgon promenad så trevligt..

noel ska sova hos sin farmor o farfar inatt och dehar han längtat efter..
Då ska vi passa på o göra de mysigt hemma o få småttingarna o sova tidigt o vi ska ha en mysig middag o fullt med mys..

Efter promenaden körde jag lite styrka här hemma..

körde ett test med övningar 1×12 med 11 kg men ska öka till 16 kg nästa gång.. kommer köra 4×45 sek istället börjar med de sen framöver kommer jag öka.. 

10 olika övningar med skivstång
4 olika övningar utan skivstång med bara ben , 4 med armar, 4 med rygg o mage 
får ju inte köra ännu med raka magmuskler 
men de blir lite planka o sidoplanka ... bilder kommer i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela