slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

kvällens Hiit

Publicerad 2014-11-29 19:57:36 i Träning,

Som sagt ingen lunvh hiit men de blev en träning ändå, soptippen o massa bära tunga plankor o sånt..så träning där . 

Körde cirkel pass 
armar , ben , rygg ,sido mage.. 


mina bilder kommer ej men mina redskap kommer på bild. .
Nu kommer jag ha en PT till februari sen blir de med olga rönnberg...

vi ska köra 3 dagar i veckan plus att jag kör min egen träning o sånt.. 

kvällen mat för min del, bröd kommer jag minska stort med.. 

nu säger jag gonatt o hej för nu e de mys med karln snarr sängen imorgon väntas jobb :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela