slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

fullspäckat...

Publicerad 2014-11-16 20:57:24 i Allmänt,

Varit borta några dagar jobb , fotbollscup o kalas..min älskade lillebror fyllde 25 år :-)

Träningen har jag inte rört alls o jag har mått skit.. har varit illamående i flera dagar o trött men ny vecka med full fokus på träning.. :-)

Äntligen e snart allt klart bara väggen kvar o allt e rivet.   vi säger hej grannen :-)

imorgon kommer dom från fönster och vi ska förklara på nytt hur vi vill ha de detta e så roligt...

när detta e helt klart börjar vi invändigt... kul men jobbigt.. 

nu säger jag gonatt

puss

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2014-11-18 19:19:13

Oj vad tomt det blev men blir nog bra! :-)

Postat av: Ingela

Publicerad 2014-11-18 19:20:43

Oj vad tomt det blev men blir nog bra! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela