slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Barnvagnen

Publicerad 2014-11-07 20:03:49 i Träning,

Ska självklart med på promenad o löprunda.. 
sigge min lille fick åkttur då han glatt följde med.. 

Vi gixk 2,7 km och sprang 3 km..
Skulle kört skivstång o lite smått men avstod de ikväll då min älskade far kom på tacos mys..

men vi kör imorgon på förmiddagen efter en promenad imorgonbitti. ..

sigge kommer få följa med mig vissa dagar nu, han bara garvar så de kommer nog bli bra :-)

Ska börja ta bilder när jag tränar så ni ser vad jag gör o vad som händer med kroppen.. 

som sagt 60 kg väger jag nu och e rätt nöjd visst 55 e målet men så länge mkn kropp blir lite fast o tränad så e jag helt klart nöjd...

Men ny kommer jag jag i en del jeans vissa e en bit kvar av men vad fan liksom.. 

nu blir de lite mys med älsklingen när barnen somnat.. 

puss o gonatt så ses vi imorgon ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela