slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tro på den

Publicerad 2014-05-09 13:54:26 i Allmänt,

E de så när man har en känsla som e så djup att den tagit över, e den sann när man känner så ?? E de så de e då?? Eller e de bara ren inbillning... ?? 
Jag får inte den känslan av tag de e inbillning eftersom den alltid går med o de känns som den syns... 
Ska jag ifrågasätta fast jag redan gjort de?? 

Helvete vad jobbigt de e.. 

Ne ska försöka sova en stund..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela