slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

plantera

Publicerad 2014-05-26 21:09:28 i Allmänt,

idag har jag planterat så inget Ikea... kanske imorgon får se...

Men snart sängen, har fått så ont i mina ben o svullna som hus...

har tränat grabbarna ingen.vidare träning idag vart lite stress från min sida men de löser sig:-)
match på onsdag o träning torsdag:-)

ha en fin kväller..

min dag så förskräcklig ut innan..
gjorde en gång till min lille son så slipper han gå överallt.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela