slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ny säng

Publicerad 2014-05-29 08:09:23 i Allmänt,

idag ska jag åka o köpa en ny säng till minstingen då han behöver de, ska även fixa ordning i bebis rummet...

just nu där e de kläder över allt o skor,så vill nån ha kom o hämta ;-)

mkt jag inte kommer använda sen då jag inte kommer sträva att lyckas gå ner så mkt... jag kommer hålla igång men smal e ibte intresset..

ha de fint idag de ska jag ha... :-)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela