slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

kuligt

Publicerad 2014-05-30 18:01:52 i Allmänt,

ja var ska man börja tung gårdag o även förmiddag men de ser ljusare ut..

Jag tycker inte om dubbelmoral o de e de som precis hänt men så e de.. jag tänker inte ge med mig, jag kämpar för de jag har först sen går de andra o lösa säkert...

vi gick på den fantastiska o roliga marknaden hahaha så tråkig...
Men barnen fick sina saker o åkte karusell o gud så Ian skratta han tyckte de var så roligt... lillens första åk...

skulle jobbat kväll men av personliga skäl så orka jag inte, vi ska iväg o titta fotboll en sväng o Noel ska vara hos morbror o morfar..

:-)ha en fin kväll: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela