slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Känslan

Publicerad 2014-05-08 22:50:51 i Allmänt,

det e sjukt jobbigt att känna denna otroliga konstiga känsla... mkt snurrar o de känns som man blir förd bakom ljuset men ändå inte... varför har jag dessa tankar , jag delar inte tankarna mer än känslan o den e fruktansvärd..
varför blir man orolig o rädd??varför har man tanken? ?e de så, så e de så... men jag vet inte en obehaglig känsla som e svår att släppa... Ursch jag vågar inte nämna nått Jag vågar bara vara men tanken e alltid där...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela