slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

helgens ljuva

Publicerad 2014-05-12 10:52:45 i Allmänt,

vilken helg fantastiskt...

fredagen var lugn Noel sov hos morfar sin o tyckte de var roligt...
lördag var tänkt att Noels pappa skulle komma som han o jag bestämt men hörde inget eller dök upp gjorde han inte... så vet ej vad som han tänkt..

men lördagen var vi på ett pirat kalas o de var så roligt tyckte Noel han var så slut sen, o även jag tyckte de var mysigt o cornelis var en så himla söt pirat.. :-)även mamma Lovisa var snygg ju hehe
sen drog vi vidare på kalas då min fina svärmor fyllde o som sagt nästa år smäller de hahaha
hon vart nöjd över presenterna o de glädje mig:-)Noel o Ian köpte en skylt där de stod världens bästa farmor..

söndag var soft vi grabbar hade match o dom spelade grymt 1 poäng toppen: -)grymt duktiga e dom...

sen tog vi en sväng till svärföräldrarna o käka eftersom Patrik var där o Noel p Ian tycker de e skoj när han e hemma...
sen åkte jag in till stan med östen o Maria o kolla när julita vann över värmbol härligt.. längtar så efter fotbollen men vet att jag måste avsluta de... vi kan.inte spela varje dag massor... ;-)sambon får spela o jag träna :-)

nu får ni ha de bäst så ses vi ikväll


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela