slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fullt ös

Publicerad 2014-05-20 21:13:20 i Allmänt,

Så sjukt jag e slut ;-)

Nu börjar vi närma oss förlossningen så spännande..ska bli skönt när de e över, jag mår verkligen inget vidare i kroppen o i hjärtat...

Känner mig otroligt tung o faktiskt väldigt uppblåst o ful...

E jätte svullen om benen o sånt nu också...
Men allt löser sig..

Imorgon ska vi börja göra ordning bebis rum för jag e ledig, men vet ej hur jag ska göra i de...tips??

Eftersom vi inte vet könet så kan jag ej göra de i speciell färg..klantig som jag e också e att jag sålt alla kläder i 50/56 kul o klantigt,..

Bilen e köpt o toppen e den..
Idag har vi varit på lager 157 o hittade lite smått..

Noel följde med pappa Tomas på träning o duscha o basta sen var jag o Ian på promenad...

Nu göttar jag med nötter o vatten...snart sängen men först lite myspys med karln..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela