slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

35 dagar

Publicerad 2014-05-27 10:24:12 i Allmänt,

nu e de 35 dagar kvar till beräknad förlossning men de vet man aldrig...

jag tänkte jag skulle jobba denna vecka sen inget mer men jag kommer jobba fram till 15 juni sen har jag fotbollsskolan sen efter de tar jag de lugnt...

som sagt de blir när de blir ;-)

Men så svullen jag blir nu kan inte ha skor på mig.knappt, stödstrumpor har jag så men som sagt snart e de över..

känns som jag gått upp massor men jag 10 kg e faktiskt inget tycker jag, kanske.ska äta mer,men vill berätta att jag springer o äter hela tiden faktiskt...

lägger ut en bild snart ,nu ska de städas hela huset phuuu

puss o ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela