slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Tandvärk

Publicerad 2014-03-10 07:15:37 i Allmänt,

aaajjjjjjjhhhhhh jag måste svära fan vad ont de gör så jädrans ont, o min tand lossnade en bit i morse,gammal lagning... seriöst jag har haft tandvärk innan men längesen....

Har inte sovit nått i natt o plus att jag tog sist värktabletten vid 23.. Måste ha nya o även åka till tandläkaren jag måste dra ut tanden, känns piss o laga den... den syns ändå inte så jag kan ju faktiskt dra ut den... de e en mjölktand plus att jag har 8 mjölktänder kvar haha så sjukt.. eller de blir ju 7 nu... aja jag har så dålig tänder verkligen oavsett hur mkt jag tar hand om dom...

nu e de dags att göra mig i ordning för gymmet för en ny uppföljning,samt gå till tandläkaren för råd.... sen e de sjukstuga för hela familjen här så jag får t hand om dessa med nöje:) Alla e hemma...

väntas jobb också ;-)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela