slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sol sol sol

Publicerad 2014-03-08 19:32:23 i Allmänt,

vilken fantastisk dag... sol med blåst funkar de med...

Noel har haft sin kompis Leo här dom var ute o lekte, sen inne o sen gick vi ut...
Åkte till lekparken spelade fotboll o ja allt sånt, sen stannade Noel kvar hos Leo när vi lämnade han o dom lekte nog för fullt där... kom hem vid halv 7 o gick o la sig direkt o slocknade... han har haft fullt upp idag..

IDag träffade vi kusin Emilia o min bror o de var så härligt att se dom.. vilka underbara människor.. älskar dom så.. Emilia hade blivit så stor o vi rensa mina kläder som hon tog med till sin mammoa Johanna, Emilia sa att mamma inte hade några fina kläder så de var bra att hon fick av mig för de var ju jätte fint hahaha så jädrans go den där tösabiten: -)

Jag åkte med min far o handla till Noels kalas imorgon o som han längtar, han ska göra sin egen tårta: -)Hammarby tårta eller turtles de återstår o se: -)

kommer lite bilder på dagens... puss o gonatt




satte Ian åt andra" fel"i gungan pga solen: -)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela