slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sjuk

Publicerad 2014-03-29 13:12:18 i Allmänt,

Hur kul e detta skulle jobba hela helgen o var så himlens nöjd över de... jobbade fredag kväll o vaknar upp mitt i natten o mår skit..
bihålor, öronen värker o halsen gör ont o näsan full med skit...

jag ville ju jobba men tackar Vanja för att hon ställer upp.. vilken klippa.. men för mig blire vila hela dagen...

Noel e hos farmor o farfar o busar, ville tydligen vara där...

nu ska jag sova sova sova o kolla vädret jag e instängd här inne:-(

träningen denna vecka blev inte mkt av då jag faktiskt har varit sjukt trött,spinningen i onsdags fick jag ont men.nästa vecka kör vi igen: -)men frisk först...

vill vara frisk.. ni andra ha en fin dag o njut för mig med...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela