slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

promenad o fantastiska dag..

Publicerad 2014-03-07 20:44:16 i Allmänt,

fullspäckad dag som slutade så härligt...
Dagen började med ett härligt spinning pass så himla skönt o behövligt... efter de drog Jag o hämta Noel på dagis för att åja hem o fixa pannkakor som" vanligt" Haha men men de smakade bra..:-)
sen passade jag på att städa medans barnen lekte för fullt...

Sen drog vi till båsenberga på promenad o bus... gick runt på golfbanan o lekte massor...
jag älskar mina barn o sambo så galet finns inget jag kan älska mer...


Ni e de värdefullaste jag har o mina käraste.. utan er e jag ingenting...
jag e så stolt över mina barn o så fina som dom e... oavsett tjafs o trots o kort stubin så e de dom jag e räddast om...

Noel har haft en tuff vecka o somna redan vid halv 7 tiden.. onsdags var han i skidbacken till sena kvällen o igår på kalas till sena kvällen med sin bäste vän Leo



fina killar De där....

Imorgon blir de fullspäckad dag med bak o handling för kalaset på söndag då kommer Noels vänner på kalas... de blir även träning för mig...så skönt.. men nu väntar sängen snart..go nått kära o sov gott..puss

Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2014-03-08 20:18:20

Vilka härliga bilder!♥♥♥

Postat av: ingela

Publicerad 2014-03-08 20:18:43

Vilka härliga bilder!♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela