slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Premiär...

Publicerad 2014-03-10 20:50:12 i Allmänt,

sjukstuga här, o jag jobbar.. imorgon e de uppgång vid 6 trött troligtvis men utan.tandvärk...


Noel har fått nya fotboll skor o e supernöjd... Vi körde en liten premiär idag med dom, behövde lite luft faktiskt vart en fin eftermiddag...
Noel börjar bli riktigt duktig på fotboll o de måste vara från mig... men tror pappa Tomas har lärt han en hel del... :-)











imorgon e de heldag med pappa o dom ska ha mys hela dagen...

Träning imorgon o fotbollsträning..

Ha en.fin kväll alla


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela