slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

phuuu vart ska man börja:-)

Publicerad 2014-03-14 19:48:06 i Allmänt,

onsdags så hämtade vi nya soffan o den var riktigt fin och vart snygg här hemma...
Nu när solen lyst så känner man verkligen att våren e nära..barnen har varit sjuka hela veckan tråkigt nog o man ska nog aldrig mer säga att dom aldrig e de ;-) men sambon har vabbat o jag har jobbat o s härligt att göra en omvandling i vardagen...

igår efter jobbet tog jag en promenad en lång med älsklingen o barnen fick vara hos sin farmor, de var mysigt,att få prata om huset o vårat eget liv om hur vi har de o sånt var helt otroligt... skönt att få bara prata om saker utan barn o om barn..
tänk att de e så mkt om just barnen annars o full fokus att man glömmer varandra eller sig själv...

jag drog aldrig o träna igår men promenaden räckte...
Noel följde med mig på min fotbollsträning o han körde sina nya fotbollsskor don e han stolt över..

idag spenderades morgon med ett Styrke pass som sedan ledde till spinning pass så jag e nöjd med dagens förmiddag, sen städning o lek som vanligt: -)

satt o fundera lite hur jag ska ha de hemma eller vi men karln ha inte så mkt att säga till om ;-) men jag har bestämt mig för retro en del i alla fall Men inte allt för mkt bara själva färgerna så... men de får ni se när allt e klart..
vårkänslor e här o vi laddar för bygge på tomten men snart så..

satt o fundera en del o de ska bli så himla skoj med att få göra ordning huset men tänker inte säga mer men längtar.. det e så mkt att göra men ändå står den ägaren nu för en hel del...

imorgon drar vi till sthlm med barnen, samt farfar o farmor för vi ska fira Matilda o farbror Patrik som fyllt 30 år: -)galet ju o snart detta år e man där själv.. min käre sambo lever med gammel kärring ;-)
men de blir tåg dit o de kommer barnen älska o Noel längtar så efter att få åka samt träffa dom...

kommer hem skapligt för o köra min far till en liten fest:-)
sen gymmet e de på kvällen..

ha en fin helg alla...

puss nu ska jag mysa sen sova gott: -)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela