slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ont

Publicerad 2014-03-28 07:46:43 i Allmänt,

Åh mitt efterlängtade spinning pass blev ej av idag...
passet i onsdags gjorde jag nått som blev en sträckning i vaden...
så blir blir promenad med barnen till dagis o egen promenad.. ska köra ett styrkepass på kvällen :-) idag blir vi ute mesta hela dagen för e de inte fantastiska vårväder: -)

känner att man skulle vilja ha nya träning skor eftersom mina e slitna... nya träningskläder o allt som har med träning att göra men de löser sig sen, kan inte springa o köpa nu liksom klumpig som jag e,.:-)

det e en evighet kvar...

nej nu dra vi.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela