slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ny soffa o kanon dag,,

Publicerad 2014-03-12 21:32:20 i Allmänt,

vilken dag... promenad i morse o fika på delicato samt lek för barnen...

gick hem o tog ut utemöblerna bara fåtöljerna, fantastiskt att ha egen tomt ;-)
solade en stund sen var de dags att åka till jobbet, skulle haft min cykel men hittade inte cykel nyckeln så de blev bilen..
Kunde ha gott då jag inte kunde träna igår o idag så gymmet imorgon e ett måste..
jag e rastlös..
imorgon blir de promenad till.jobbet.. jag älskar verkligen mitt jobb...

sen åkte vi o hämtade hem soffan o.vi e super nöjda: -)färgen e bra o den riktigt skön...

nu blire sängen e helt färdig..

natti alla

bjuder på lite bilder..

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela