slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

min stora kärlek...

Publicerad 2014-03-29 19:34:34 i Allmänt,

vilken underbar kille... Gud så jag älskar honom:-)





Jo jag älskar min lilla kärlek också exakt lika mkt... så ni inte tror nått annat...
längtar så till mitt lille knyte i magen,eller dom:-)

jag tror nog nån e väldigt kärleksfull mot pappa Tomas o att han e så omtyckt.. tänk så mkt kärlek o trygghet han ger min kille.. underbart...

nu säger jag gonatt eller vi alla gör.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela