slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ledig dag

Publicerad 2014-03-26 14:52:53 i Allmänt,

idag vart de en ledig dag som har bestått av barnen på dagis en stund..
Medans dom var där så passade jag på att åka hem till mig far o städa samt göra om lite.. :-)
istället o träna eftersom jag kör spinningen ikväll ;-)tänkte på att köra Styrke pass men skippar de o kör de imorgon :-)

Har även varit med min bror o han.har shoppat nya jeans :-)

hämtade barnen o åkte hem o laga mat o fika, städat o nu myser vi o straxt ska åka:-)

jag o pappa Tomas fick så fina teckningar idag av Noel så glad man blir av de:-)äntligen fick jag nått haha annars e de bara Tomas som får ;-)

besiktade bilen o klockrent blev de, nu ska vi sälja bilen och köpa ny.. som man längtar :-)

ne nu taggar Vi snart mellanmål o laddning för kvällen o de blir även God blodpudding idag ;-)

ha en fin eftermiddag

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela