slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

kl 05:15

Publicerad 2014-03-25 06:08:43 i Allmänt,

Godmorgon alla :-) Disney junior barn inte börjat på kanalen ännu o vi sitter o kollar Nanny :-)

idag blire möte med Sven o ungdomsektionen, jobbigt att man blir utskälld för ett tycke o tyvärr respektlös av dens föräldrar tyvärr... tror tyvärr inte alla människor kan sättas in i tränarens roll men men så e de...

sen blire ett mail till till Halmstads social utredare, eftersom personen har gjort en stor lögn i sin berättelse men de löser sig... leva i en drömvärld o komma men helt nya berättelser helt plötsligt, har aldrig ens nämnt tidigare plus att de e vissa saker som.nämnts tidigare som helt plötsligt e ändrat.. vittnena e alkoholister eller missbrukare bra där liksom... men de e ju lika bra att ta fram dom gamla papperna också så de e bra man har de...
tråkigt att bli inblandad när man inte ens varit där o de ska njutas att även "grannarna" ljuger sånafall tragiskt... men de e ju som sagt en sjukdom..
Ja de var en helt del drömmar o lögner..

sen ska Jag med barnen ha en lekdag ute då de e kanon väder hoppas jag, men de e efter dagis de först tid ska dom:-)


ha en fin dag alla...

pussa från oss





mina finaste grabbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela