slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Kalasfirande

Publicerad 2014-03-01 17:13:48 i Allmänt,

idag har vi hämtat byrå en varsin till barnens rum även varit på Ikea... sen.hem o fira min stora kille morfar o gammelfrmor, morbror Adam o gammelfaster Marie...
han fick filmer Jake o piraterna 2 st pengar massa chips o godis o dricka.. flygplan paraply,byrå o hyllor till sitt nya rum

Av oss har han fått massa kläder o då massa kläder för leksaker får han jämt ändå... även pyssel böcker o kritor samt.lära sig abc o 123 böcker där allt finns... sen lite spel så de finns..

imorgon kommer farmor o farfar o morbror Stefan o Julia o grattar.. nästa helg har han sitt barnkalas o då ska vi baka tårtan ihop o vad de ska bli e en pirat Jake...
se vad vi knåpar ihop...

Vi håller på fixar i hans rum nu så allt e klart imorgon... eller pappa Tomas fixar de ;-)

Noel e hos Nora o myser, leker...

jag ska ta lillen till affären o handla lite sallad... de blir tacos i kväll då vi åt ute igår..

nu tackar jag för mig... Ses

pusss älskar min fantastiska familj..













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela