slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

kalasen e över..

Publicerad 2014-03-03 06:47:49 i Allmänt,

så ni e de slut firat med släkt för min stora kille... Tänker hela 4år de e galet...
han fick igår nya vindkläder av farmor o farfar...sen av morbror Stefan o Julia,just nu en lego bok för sitt lego men ska få träningskläder o skor sen...
Men med mkt jobb blir de kort tid...
o han e super nöjd leksaker behöver han inte säger han för de har han massor...
överflöd med allt.. :-)

Så länge han nöjd så e jag super.nöjd...

nästa helg e de kalas o de längtar han till...

Ny vecka med nya möjligheter... Hoppas på en.ljus vecka med positivt besked...



barnen till.dagis o kl 10 e de gymmet som gäller med min bror...
även måla en gång till i Noels rum för.väggen e tydligen.alldeles för svår ;-)

ha en fin dag

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela