slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

jobb vecka

Publicerad 2014-03-19 22:22:19 i Allmänt,

Jag har haft fantastiska dagar på jobbet o längtar redan tillbaka:-)tänk vad dom förgyller ens dagar... så himla Goa :-)
Satt o tänkte idag på hur mkt jag saknar mina vänner o mitt gamla jobb i Halmstad på carlings... så fina människor puss till er...

har även varit på ett styrkepass o spinning idag så jävla gött..

nu ska jag gå upp o pussa gonatt till min stora kille som redan sover men då.vaknar han ej i natt:-)

Jag e trött nu o imorgon e de ledigt" kanske"

Ha en.fin dag imorgon ska.vi busa här hemma:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela