slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fantastiska helg

Publicerad 2014-03-23 22:09:50 i Allmänt,

Full fart kan man säga fredags var de spinning o träning så himla gött... 

Lördag jobb hela dagen o de var så himla mysigt , fick så fina komplimanger på jobbet o de gör mig rörd...

Var ju på kontroll på hjärtljuden låg på 140 mysigt o höra 6 kg var uppgången.. 

Även träningen ska vi lägga i en lägre nivå, inser att man har lite för stark vilja just nu o måste sänka lite... 
Bestämt att vi lägger ner spinningen efter denna vecka som kommer men vetti sjutton om jag klarar...
Men vi har sänkt på vikterna o repitionerna o de känns bra..

De e ju en jävla länge kvar ca 14 veckor så vet inte om jag fixar de, troligtvis kommer jag bli för rastlös...

Men jobb i lördags o mys på kvällen..söndagen bestod av träning på morgon som vanligt med Linda, sen med grabbarna..har även grillat idag så gött
Noel följde även med till badhuset o lekt med Nora hela dagen..
Min pappa åkte till Sälen idag o hur ska jag klara mig utan pappa i en hel vecka..
Men även denna vecka e fullspäckad.. Jobb o hämtning av nya möbler o fullspäckad vecka med renovering i huset eller rensning heter de mesta just nu i början för att kunna renovera.. Känner att tid e kort men lite e bättre än inget... Jag ser mig huset redan framför mig när de e klart men mkt kommer ändra sig...

Men de blir en del planer.. Ska ta bilder lite imorgon eller nån dag här o visa er kanske om jag vill eller sparar mig tills allt e klart... Men som vi längtar men de får ta några år då vi vill spara pengar också...

Ja inte så händelserik helg men fullspäckad...

Denna vecka blir allt fixat o plus att vi ska kolla nya bilen för att ha framåt... Så mkt händer kul kul


Nu sängen imorgon väntas jobb o möte..

Blandad skrivning men e slut i huvudet så skyller på de 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela