slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

barnkalas o beundran

Publicerad 2014-03-09 20:18:01 i Allmänt,

Först o främst vill jag tacka min sambo för en otrolig dag...

jag gick upp tidigt i morse o började baka muffins o lät gubben gå o upp och vila för att han tagit lillen i natt...
sen drog jag till gymmet med Linda vid 8 o så skönt..
sen kommer hem och vi kör igång med ordning o reda inför kalaset...

Noels efterlängtade kalas: -)med sina vänner..

pappa Tomas o Noel gjorde tårtan o ville. fantastisk lyckande Noel lyste som en sol o sken hela dagen o var så stolt över tårtan dom gjort... (påpeka att jag gjorde innehållet men utsidan var bäst: )Noel e så.tacksam för att pappa hjälpte han...

här e tårtan: -)




turtles var en kanon idé, har nog underskattat min kära lite tyvärr, men där fick jag... Noel har blivit glad över allt han fick av sina vänner o var så glad att dom kom o firade Hans Dag... bättre nu än aldrig... vi har ju haft fullt upp innan...
nu blir mys o sova för jag e helt slut...

ses imorgon.. . Tack älskling för allt du gjort idag o fixat med hela kalaset.. du gjorde Noel så glad o nöjd.. tur han.har dig pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela