slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

avklarat o nöjd

Publicerad 2014-03-16 10:09:52 i Allmänt,

gymmet e klart Styrke pass o lite kondition...
jag berömmer Linda nått så galet vilken tjej...

ska.gå till jobbet sen så tog de hyfsat lugnt...

helgen har ju man gottat sig då de var 30 års kalas: -)härlig resa till sthlm med barnen o släkt...

tåget o tunnelbanan var en hit :-)

lite bilder från gymmet









Ha en fin dag nu dusch sen matlagning o jobb: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela