slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Äntligen utdragen...

Publicerad 2014-03-10 12:55:25 i Allmänt,

Tackar min pappa för all hjälp....

Har varit hos tandläkaren o de var så gött att gå därifrån, tanden e borta...

Längesen jag var där senast var 2007 haha 

Men ska komma tillbaka o boka tid för kontroll...

Jag trodde jag hade mjölkbönder men de var bara 4 kvar o dom var ju jätte fina förutom 1 då så nu tre kvar haha men jag har ju tyvärr inga tänder under så....

Men hör o häpna för de gjorde jag, mina tänder var så fina , han berömde dom :-) 
De trodde jag aldrig... Men härligt o höra :-)

Nu blire vila medans dom andra äter ;-) 

Ha en fin dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela