slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

01:25

Publicerad 2014-03-06 02:40:27 i Allmänt,

vaken igen, jag blir tokig snart... tålamodet tryter o får jag inte tillräckligt med sömn så blir jag inte rolig...

vad e de som händer...???

sambon ska vara glad aty han.inte ens vaknar när han blir såhär...
tänk om man själv kunde sova så djupt...

in.ni förstå varför man inte kan ha humöret på topp jämt...

nån som kan.ge tips..

inte mat eller nått försökt med allt de där..

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela