slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Jobb o varmt

Publicerad 2014-07-26 07:26:14 i Allmänt,

Denna vecka e ju faktiskt härlig, med all värme man ska ju inte klaga men faktiskt när de blir så varmt tycker jag de e okej..
Jag har jobbat hela vecka var ledig i tisdags skönt så med jobb faktiskt..
Men kan lova att varmt blev de på jobbet..
Men veckan har varit fantastisk oavsett om barnen varit gnälliga pga värmen så har vi lekt o badat massor..

idag e de dags för volleyboll turnering o riktigt taggad e jag ;-)

ha en fin lördag alla

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela