slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Full fart

Publicerad 2014-07-28 13:56:56 i Allmänt,

vilken helg.. lördags volleyboll ja de gick som de gick men vi vann b-slut spelet.. :-)
Man e ju inte bäst på volley men helt okej man gjorde kanske nånting okej.. nu e nästa äventyr vm i 5 manna så de laddar vi för.. :-)kvällen spenderades med hinken o Anna med grillat o lite dryck..även Patrik o Matilda har varit på besök o åker hem idag så de e slutspurts lek med barnen:-)

igår åkte vi till sommarstugan o de var härligt men önska man kunde varit där längre men Ian e överallt just nu o de e lite ej barnvänligt..
sen väl hemma så tog vi de lugnt..

Har varit på bvc idag och vägt både Ian o Sigge

Ian väger 9860g o e 78,4 lång så stor e inte min kille men han e som 2 åring i huvudet o på sättet kul kul
Sigge däremot växer som ogräs: -)
4420g o e 52,6 lång...
vägde även Noel o han vägde 17,3 kg lång vet jag inte de glömde vi..

idag ska jag ner o träna grabbarna e ju bara denna vecka o nästa sen e mitt ansvar inte där längre.. tacksamt att Joel tog över..

min älskade familj

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela