slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Flädersaft

Publicerad 2014-07-14 09:08:26 i Allmänt,

Igår spenderades dagen med långpromenad,att göra klart altan o flädersaft..
Flädersaften e ju så otroligt god men de e mkt socker tyvärr,men iskall saft o massa jordgubbar o melon då spelar de ingen roll såhär på sommaren..
Altanen e klar (ska visa bild sen)
IGår vägde jag mig o jag har 6 kg kvar till min start vikt i graviditeten o de kommer säkert vara kämpande kilon men så e de, träningen får vänta men hade gärna börjat nu då jag känner mig riktigt pigg o redo men som sagt jag avvaktar..
Promenader får räcka o lite rehabträning kommer lägga ut en bild nu hur jag ser ut sen jag skriva om vad jag äter o jag kommer inte gå på diet eller nått jag kommer äta som vanligt mitt godis o alls dessa go saker..
Helt ärligt så ser jag o ut o känner mig som en 80 åring i kroppen..

Fick frågan om 5-manna vm o de blir de ju absolut ett ja till o får ju även spela ute också eftersom jag inte e aktiv spelare :-)men boll kontroll har jag nog inte direkt mkt av..
Jag har ju även sagt upp mig som huvudansvarig tränare o kommer vara hjälp tränare.. Tråkigt men behövligt pga detta med rasism o sånt som jag hela tiden får höra.. inte från alla men en del så nu slipper jag de:-)

snart långpromenad faktiskt helt själv o lyssna på musik e nått jag saknar så nu e jag taggad..

ha en fin dag alla o var rädda om er

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela