slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

återhämtning..

Publicerad 2014-07-04 20:09:36 i Allmänt,

Gud så skönt de, lillen sover o äter hela dagar o nätter:-) o när han e vaken e han lugn... än så länge ;-)
idag var vi inne för blodprov o öronprov o självklart e han godkänd haha

jag kände mig riktigt mör i kroppen idag då jag bara softat o kände verkligen slut i kroppen men de e ju inte konstigt..
Börjar sakta landa hemma o få in hyfsade rutiner men även där kommer de ta sin tid..
Jag mår hyfsat okej då jag inte har knappt några blödningar längre samt att livmodern har redan kopplat sig till rätta: -)känns kanon..
Min känsla fortfarande e ju fast man vet o de e tredje barnet e att de e sjukt overkligt att mitt underverk har legat i min mage i 9 mån men härligt e de ju: -)
Jag kommer sakna min tid på förlossningen oavsett hur ont de gjorde, men ögonblicket när bebis kommit w ju så galet underbart..

jag sa att alla barn skulle jag ha innan 30 år o de fick jag så underbart, har 3 fantastiska grabbar som e mina favoriter..
trodde aldrig jag skulle möta mannen i mitt liv igen, vi hitta tillbaka till varandra efter många år o de e härligt.. de kallar jag kärlek: -)

jag vet att min kropp kommer aldrig bli den samme o att ålder har mkt att bekämpas med.. ju äldre ju svårare, jag kommer köra på o hoppas min självkänsla kommer tillbaka de e bara att ge fan på sig de..jag vet att de tar tid men jag e glad att jag har en bra förbränning..
Sen kommer jag göra de som jag sa att jag aldrig skulle men faktiskt så e de mina bröst som ska göras i ordning o de får jag inte göra ännu tyvärr men 2015 kommer de bli så o jag e så överlycklig att jag blivit sponsrad till de ;-)tack min älskade :-)oavsett hur nöjd han e så e ju inte jag de..
men men nog om mig..

jag vill skrika mitt Tyskland så jäkla grymma ni e... jag älskar er fotboll :-)

nu laddar vi för nästa match o hejar på Colombia :-)Gud vad jag saknar fotbollen så sjukt.. bli de att byta lag nästa år kanske? ?hmm

ha en fin helg jag ska bara njuta av min bebis:-)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela