slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

tung..

Publicerad 2014-02-21 16:51:51 i Allmänt,

jobbig torsdag o även tung fredag... ändå glad o lycklig...

onsdags natt Ian hade massa tänder på väg o feber.. jobbig, upp kl 04 för o fixa sig i ordning för o åka med min faster till sjukhuset för att operera bort cancern...
så tungt o köra i snöstorm o oväder..men de fixade sig.men trött vad jag då ingen sömn fanns... väl där så var fiket stängt men fick väl vänta, Jag o min farmor drog till Tuna park sen vid 10 o shoppa loss på plantagen o Coop :-)
kom tillbaka vid 12 o uppvakningen sa.att hon stannade vi åkte hem, så tragisk med cancer önskar inte min värsta fiende de..
kom hem vid 2 tiden o.ta de lugnt för att jobba kl 16 så skönt men så slut var jag helt färdig..
hämta Noel som varit hos morfar o.lekt,roligt de var...
kom hem o duscha satte mig i soffan o slocknade..

tröttare har man varit men så sjukt trött...

fredag vakna man o drog till.gymmet körde spinning o de var tungt idag riktigt tungt, har inte.sovit ordentligt då jag fortfarande e helt färdig..
så tidig kväll men så skönt var de ändå med passet.. har ju ökat i vikt när de gäller maskiner på gymmet o de känns bra men jag känner att de behövs nog inte öka mer...
imorgon e de gymmet o söndag med samt vila måndag... tisdag spinning..

måndag väntar även start på vårdnadsutredning, se hur de går...
jag har inget o.vara orolig över, mest orolig över hur mkt han har o kommer ljuga..

som tur har jag ringt mobilen varje kväll så vet ej vad som ska skyllas på..
men men skiter i de..

ikväll blir de avslappning o sömn..

ha.en kanon kväll, o vet ni vad jag har ätit McDonalds IDag..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela