slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

träning o kyckling..

Publicerad 2014-02-19 12:28:15 i Allmänt,

igår blev de ingen spinning eller som de var planerat har lite förkylning så jag gick o körde styrka bara skönt la på lite i vikt... körde även nu på förmiddagen då jag drar till jobbet om en stund... bokade spinning på fredag så jag längtar...

jag tar inte ut mig för mkt, imorgon bli de träning på kvällen då jag ska vara i Eskilstuna under dagen på sjukhuset.. Min faster har fått cancer o de ska opereras o klart jag vill ställa upp o finnas vid hennes sIda... håller tummarna nu...

får även ett besked idag som vi.väntat o vi hoppas på det bästa ;-)
snart så snart så....

vill även påpeka min mat som e från Lidl då jag älskar deras kyckling vingar skulle kunna äta de hela tiden: -)
rekommenderar dom med lite sallad o vitlöksbröd ;-)


sen.vill jag säga att dessa snacks e fantastiska, inte för jag e sånt stort fans av de men dessa var super goda ;-)dessutom nyttiga eller? ?sånt e skit snack: -)

nu blir kaffe o vila puss ha.en.fin dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela