slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Träning efter vila...

Publicerad 2014-02-10 12:20:45 i Allmänt,

Härligt ny vecka o nya möjligheter...

Idag blir de träning efter långa lediga helgen... Känner abstinensen nu så dags att köra...

Jag kommer träna tis,ons,Tors ,fre o söndag ... Kör vila måndag o lördag men som sagt hade lång ledigt nu så de får bli lite lätt idag...

Kör spinning tisdagar o fredagar 

Sen e de mitt gravid program...


Nu blire pannkakor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela