slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

spinning..

Publicerad 2014-02-26 21:11:40 i Allmänt,

vilket härligt spinning pass, så jäkla gött... de var verkligen inte så farligt men ändå så skönt...

nu blire sängen...

Noel har haft en mysig dag med nöjda miner av de han fick men mer kommer han få...
han fick en helkväll med pappa o dom myste för fullt...

Hans riktiga far förstår inte klockan tyvärr, Noel e i säng kl 19 o jag bad han ringa 18:30 men.han ringer 19:15 o 19:40 hmm lite väl fel tid..
aja men så e de, förklarar de för min söta tant imorgon på mötet...

nu blire sängen

natti alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela