slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

son o mamma

Publicerad 2014-02-23 19:39:19 i Allmänt,

idag har jag varit o tränat de var skönt, sen drog jag o Noel till badet, fika o käka pizza:-)

det har verkligen varit underbart oavsett om man har tappat respekt o tillit till vissa personer, men nu skiter jag i de o kommer aldrig mer kunna säga nått...

ibland behöver man prata med folk men inte trodde jag att den för saker vidare..

nej man har inte allt perfekt o mår inte alltid bäst man har kämpiga perioder o man kämpar, e de nu rätt så kommer allt lösa sig.. oavsett om perioden e mellan 1 -4mån.. även de e bra tycker jag...

men men jag älskar min familj..

tack min älskade son för en kanon dag..

imorgon e de vårdnadssamtal se hur de går då... ser ingen omöjlighet...

nu mys

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela