slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skönt pass

Publicerad 2014-02-26 11:21:45 i Allmänt,

igår o idag var de skönt styrkepass på gymmet, tog de lite lättare idag eftersom de e spinning ikväll 75 min om jag orkar..
Så hur länge jag fixar återstår o se..
nästa vecka ökar jag lite till i vikt men de e sista ökningen...
ska testa yogan också så ser vi de med hur de går...

nu ska jag snart hämta barnen eller några timmar kvar sen ska jag fira min son de e hans dag idag så han bestämmer precis allt idag: -)
vi.började med morgon bråk som de ofta e haha men de går över lika fort...
älskar mina barn o sambo mest i hela världen...
Noels rum e snart klart o de ska bli skönt för honom: -)

dags att slå in paket: )

ha en fin dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela