slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sjuk sjuk sjuk

Publicerad 2014-02-07 19:00:05 i Allmänt,

jaha då börjar man.bli sjuk, har ont i halsen o e helt färdig... denna vecka blev mkt träning så vila i helgen för att tagga till nästa vecka:-) kör 2 spinning pass då plus mitt eget träningsschema... men som sagt vi ser hur jag mår...

äntligen börjar os eller de har ju redan men nu e de helt 100% med invigningen så fin o härlig... 2 veckor framfär tvn de e ju kanon o tur man e mammaledig 1 vecka till... sen går sambon hemma 1 vecka för inskolning på dagis, sen börjar vardagslivet med jobb o sånt härligt,även för barnen...

ha en fin helg, ses efter :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela